dinsdag 4 februari 2014

Dag 105

Dag Sam,

Vanochtend voelden we dat de neerwaartse trend stilaan was ingezet. Je geraakte moeilijk op gang, voelde je een beetje raar en had wat pijn aan je huid als we je vastpakten. Je bent ook redelijk verkouden, maar er is voorlopig nog geen koorts te bespeuren. Dat betekent wel dat we onze hygiëne maatregelen nog verscherpt hebben en extra voorzichtig zijn; uitkijken met je broers, nog vaker propere lakens, extra opletten met eten, nog meer handhygiëne...  Morgen is er alvast een nieuwe dag!

Slaapwel,


2 opmerkingen:

  1. Dag Sam en familie, jullie kennen me niet maar ik ben een goede vriendin van Greet Bollen. Ik volg je blog al van dag1 en ik vind het heel sterk wat jullie doen. Vooral hoe jullie hier als familie mee omgaan. Ik,wil jullie dan ook nog veel sterkte wensen om zo verder te doen en ook een hele dikke proficiat voor de manier waarop jullie dit alles dragen.
    Vandaag een mindere dag maar na regen komt zonneschijn , dat hebben jullie al mogen ervaren, ik wens jullie nog veel zonneschijn toe en veel sterkte op de regenachtige dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige tekst is van mirjam lenaerts

    BeantwoordenVerwijderen