zondag 22 december 2013

Dag 61

Hey Zus,

Misschien was vandaag het laatste dagje thuis. Het was alvast een leuk dagje, met Kerstfeest en al! Jij hebt in volledig eigen stijl de zaak geregeld; naampjes geschreven en uitgeknipt, en in een doos gedaan om rond te gaan en zo de cadeautjes te verdelen. We zijn tussendoor nog even in het ziekenhuis gepasseerd om de pleister van je katheder te verversen, dat was nodig. En als hier een infectie aan komt hebben we iets aan de hand zeggen de verplegers. Vandaag heeft Papa ook gehoord dat bij de volgende 2 rondjes Chemo-Kasper geen ruggenprikken nodig zijn, geweldig! Er zal ook een nieuw product tussenzitten wat je nog niet gekregen hebt, we hopen dat dat gaat meevallen. Morgenvroeg volgt alvast een nieuwe poging om de kuur terug op te starten. En gaan we hopelijk ook goed nieuws krijgen over je beenmergpunctie. 

Slaapwel,


2 opmerkingen:

  1. Hallo Sam, amaai wat ben jij een super meid! Ik werk bij je mama en ik ken je broertjes en jou dus een beetje van alle verhalen die we elkaar vertellen op het werk. Ik wist al dat jij een flink meisje bent maar wat ik hier allemaal lees maakt jou wel een van de aller strafste meisjes die ik ken. Wij branden hier af en toe een kaarsje voor jou en gaan dat zeker ook dinsdag doen wanneer we in de avondmis zijn. Dikke knuffel voor jou en je ook zo flinke ;-)) mama! Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel kerstpakjes zie ik onder jullie boom... een pakje "moed" en eentje met veel "geloof en hoop" ..... en een mooi doosje met "vele mooie wensen" en hier en daar een echt presentje. 2014 wordt een goed jaar !

    Veronique & Johan (bokrijklopers)

    BeantwoordenVerwijderen