woensdag 30 oktober 2013

Dag 8

Hallo Samba,
Dat was nogal iets vannacht, 3 keer moeten gaan plassen met al die draderij en stopcontacten. Je had het ook weer moeilijk met dat gekke gevoel in je kin, alsof ze slaapt. De dokters denken dat dat van de kankercellen komt die ook daar al in je bot zitten. En dan om 7h moesten we eruit. Een hele hectiek om je om te kleden, nog eens naar het toilet, en dan met je bed de lange gangen van het ziekenhuis door, naar de operatiekamer. Mama vertelde ons gisteren dat er 107 mensen in het ziekenhuis werken die alleen maar bezig zijn met het rondrijden van zieke mensen, en die leggen allemaal 15km per dag af. Jij was heel flink, Papa had het weer wat moeilijk om je zo achter te laten. Ik heb je handje mogen vasthouden tot je sliep, en wacht nu in onze kamer tot ze bellen dat je weer gaat wakker worden. Een wijze Corda man herinnerde me enkele weken geleden aan het gezegde van Mario Andretti, een vroegere F1 piloot: "Als het voelt alsof alles onder controle is, ga je niet snel genoeg." Dat gevoel is ver weg. Het is nu ogen dicht en vol gas bocht na bocht in; we zijn nu echt vertrokken voor een onverkend parcours van 6 maanden lang. 


10 opmerkingen:

  1. Lieve Sam. We leven dagelijks met jou mee. Bei vraagt elke dag hoe het nu met je gaat. En ook al kennen jullie elkaar niet meer maken wij nu alvast een afspraak dat jullie over enkele maanden iets heel erg leuks gaan doen om te vieren dat al die slechte cellen verslaan zijn! We sturen jou van hieruit allemaal een hele dikke knuffel met extra vecht-energie! Jos,Maryse, Bei, Yuxi en Fu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Sam,
    Wat goed dat Chemo-Kasper aan de grote opruiming begint, we duimen voor je.
    Vandaag is het mijn verjaardag, maar wel een met een droevig randje, want we denken elke dag aan jou, aan je mama, papa en broertjes, aan moeke en vake in Diepenbeek en alle mensen die je steunen.
    Agnès en Charly Draeck-Carion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sam,
    Wij kennen elkaar niet zo goed, maar ik ken je mama al van toen we klein waren. Daarom zal ik je volgen op de weg die nog voor je ligt, en samen met je hele familie hopen, bidden, dromen, ... en uiteindelijk vieren dat je de sterke meid bent en blijft die ik een paar weken geleden nog gezien heb. Ook Ferre en Rune (mijn zoontjes) zijn erg begaan met u. Ze vragen de hele tijd hoe het met je gaat, en wanneer je het gevecht gewonnen hebt. Ik zeg hen dan dat je een ongelooflijk dappere krijger bent, die zeker als overwinnaar uit de bus komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sam,

    Ken je mij al? Lotje, het nieuwsgierige heksje? Kan ik jou wat prentenboeken bezorgen? Dan kan je met me mee op avontuur in heksenland! Lekker rondvliegen op een bezem... Super snel, als een F1 piloot.

    Hoor ik snel iets van je?

    lotje@lotje.net

    Groetjes,

    Lotje en Poes

    Laat maar weten hé.

    Groetjes,

    Lotje en poes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Sam, elke dag kijken we vol spanning naar je blog om te zien hoe het met je gaat. Maar volgens mij doe je dat fantastisch, stoer zoals je bent! Mauro heeft gisteren een tekening voor je gemaakt, ik zal deze morgen opsturen. Ook Ferre wil iets voor je maken, maar hij is nu bij zijn mama, dus dat volgt nog wel :-) We duimen voor jou! Dikke knuffel, ook voor de mama, papa en de jongens.
    Smis, Helga, Ferre en Mauro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sam,

    wij wensen jou de allergrootste rugzak vol moed en de breedste schouders om op te rusten. wij denken aan jou, elke dag, en volgen jouw avontuur mee op deze blog. dikke kus voor jou, voor mama & papa, en je flinke broers.

    Doe dat goed, kleine grote Sam!

    Je nichtje Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allerliefste Sammeke, we denken heel veel aan jou hoor lieve meid !! Met ons allen duimen we voor jou !! Heel veel liefs en super dikke knuffel vanwege opvangmoeke Yvette en co ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het was deze middag het feest van Hannah spijtig dat je er niet was maar we hebben
    heel veel aan je gedacht xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxgroetjes kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Sam, het is moeilijk om de juiste woorden te vinden maar ik wou je gewoon zeggen dat je altijd in mijn gedachten bent en dat ik er zeker van ben dat je weer hélemaal beter gaat worden!!! Dikke knuffel. Jeanneke en Victor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Sam, je kent ons waarschijnlijk helemaal niet, maar je papa en mama wel. We duimen elke dag dat het je goed gaat en dat je papa, mama en de rest van de familie elke dag voldoende moed en energie vinden om je erdoor te trekken! Volhouden kleine grote meid! Het komt allemaal goed!

    Groetjes en beterschap, Steven,Kathy,Victor en Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen