zaterdag 9 november 2013

Dag 18

Hey Zus,

What can we say ... het was weer een gigantische topdag... Je had nergens last van, zag er goed uit, was goedgezind, hebt goed gegeten ... we zijn 2 keer gaan shoppen in het winkeltje van het ziekenhuis, de grootouders zijn op bezoek geweest, er is een vriendinnetje van je school komen spelen, en nog vrienden van Papa en Mama met 4 kindjes. Toen Papa vanavond terugkwam was het wel heel even schrikken omdat de verpleegsters mij aan het zoeken waren; ze waren je net extra bloed aan het geven. Gelukkig blijkt dat standaard procedure in functie van je huidige bloedwaarden die al stevig afgebroken zijn door Chemo-Kasper. De dokter vertelde ons trouwens dat kinderen daar veel beter tegen kunnen dan volwassenen. Als een grote mens de portie binnenkrijgt die jij gisteren voor de kiezen hebt gehad, dan gaat hij instant om. 
We proberen het nu nog wat te rekken tot 10h30, omdat je klokslag dan een bepaald pilletje moet nemen. En exact 6 uur later helaas nog zo eentje. Hopelijk kunnen de toiletbezoeken een beetje gealigneerd worden. 

Dikke zoen,


7 opmerkingen:

  1. Dag liefste Sam van ons !!! Chemo-Kasper doet goed zijn werk !!! Wat ben jij een flinke meid hoor !!! Fijn dat jij ook zo een lieve papa en mama hebt om voor jou te zorgen !!! We volgen je elke dag hoor en willen je dan ook langs deze weg een super dikke knuffel geven + een dikke zoen xxxxxxxxxxxxxxxx We zien je graag, vanwege opvangmoeke Yvette en co ... xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Sam, hier juf Katrien. Ken je me nog? Je eerste kleuterpasjes zette je bij mij in het klasje. Ook je broertje Jef zat bij mij in het klasje. Fons was nog te klein. Ik hoorde deze week bij ons op school (Hertog Karel) dat je in het ziekenhuis was, daarom kom ik even piepen op je blog om te kijken hoe het met je gaat. Ik hoor dat je een hele flinke meid bent, daar ben ik heel zeker van want dat was je ook toen je bij mij binnen wandelde met je boekentasje. Een hele dikke kus van juf Katrien en sterkte voor de hele familie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sam,
    Je kent ons niet maar we zijn loopvrienden van omi en Pepe. We volgen je op de voet en duimen en wensen jou en je familie veel sterkte! We hebben je al eens gezien op de kinderboerderij samen met je broertjes. Ben fier op je, zoals jij chemo kasper meppen geeft! Goed zo! Vandaag hebben we samen met omi en Pepe gewandeld of gelopen en dit voor jou maar Pepe zal het je wel vertellen! We duimen heel hard voor jou en wensen jullie veel moed! Dikke knuffel Chris en raf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sam,

    Ik hoorde op onze school ( jouw oude school Hertog Karel) dat je ziek bent en dat je een tijdje in het ziekenhuis zal moeten blijven.
    Ik ben erg geschrokken van dit nieuws en wil je toch even heel veel sterkte en heel veel liefs toe wensen. Ik weet dat je een super meisje bent, dat heb ik een heel jaar mogen ervaren toen je bij (zotte) juf Marina en mij in de 3de kleuterklas zat.
    Lieve Sam ik weet zeker dat jij, samen met je mama, papa en de dokters deze ziekte zal kunnen verslaan. Je bent een dappere lieve meid en ik wil dat je weet dat ik heel veel aan je denk en dat ik hoop dat je vlug weer de oude vrolijke Sam zal zijn.
    Ik zal je blijven volgen op je blog, en geef je alvast een dikke knuffel en veel dikke kussen,

    Lieve groetjes van juf Mireille xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieve Sam ! We denken veel aan je ! Wat een straffe, stoere en flinke meid ben jij toch !! Je mama en papa mogen superfier op je zijn...
    Weet dat we heel veel aan je denken en dicht bij je zijn ... heel veel dikke knuffels van Lowieke en we blijven je volgen hé Sam .. Liefs, Valerie, Anton en lowieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, lieve, sterke Sam,
    Het was voor ons allen een donderslag bij heldere hemel, voor je ouders en familie zal het nog erger geweest zijn, maar vooral voor jou.
    Als we horen hoe hard je ertegenaan gaat, super gewoon, zo een sterke meid, een voorbeeld voor alle mensen.
    Elke dag kom je ter sprake,en elke dag vertellen we hoe hard je vecht....
    Go Sammeke Go...je zal en moet dit gevecht winnen en als groot kampioen verder gaan.....
    vele groetjes en heel warme knuffels van Yaro, Quinten, Peter en Kelly....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel sterkte , er wordt heel hard aan jou gedacht!!!

    BeantwoordenVerwijderen