donderdag 28 november 2013

Dag 37

Dag Sammie,

Vanmorgen ben je op het gemakje opgestaan en heb je je met Mama klaargemaakt om terug naar het ziekenhuis te gaan. Daar was je wat verdrietig van. Gelukkig heb je tussendoor nog even Papa zijn leven gered door op zijn rug te kloppen nadat hij het nodig vond om een cupcake in één hap in te slikken. En dan ben je er terug aan begonnen. Je moest een paar pilletjes slikken en het zakje met Chemo-Kasper werd aangekoppeld. Afwachten op wat komen gaat. 
Tot nu toe heeft Chemo-Kasper wel al heel goed gevochten. In het begin was 60% van de goede cellen in je ruggenmerg door kanker aangetast, en nu zijn het er nog maar 1,3%. Goed hè! Na deze kuur verwachten de dokters dat alles verdwenen is, maar helaas verandert dat niets aan de rest van de behandeling. Dit is de 2e keer, hierna nog 4 keer te gaan, zo gaat dat. Vanavond zijn nog 2 van je vriendjes langsgekomen in het ziekenhuis, en je bent nu stilaan klaar voor een nieuwe nacht van om het anderhalf uur opstaan.

Doe er enkele leuke dromen tussen,
XX

4 opmerkingen:

  1. hé lieve sam, het was weer heel leuk dat we weer eens bij je op bezoek mochten komen. Ik vind het supersjiek dat jullie zo kunnen genieten van samen wat spelletjes te spelen, een glaasje bubbels, wat chips. Het lijkt wel of jullie denken, geen ziekenhuisgedoe, gewoon gezellig kwebbelen en lachen.
    Je bent een ongelooflijke flinke meid.
    Het is zo goed om te horen dat je het wonderwel goed doet, dat chemokasper zo flink zijn best doet.
    Vergeet je schoen niet te zetten deze week!!!
    Groetjes
    Kaat, Ruth, Lucas, Kristel en Luc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sam, je kent ons niet, maar we willen je toch even aanmoedigen!! Geef er nog eens een flinke lap op!! Vechten en doorzetten!! Je bent in ieder geval aan de winnende hand, samen met chemo-Kasper!! Toi toi toi!! Cony en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sam, ik heb je één enkele keer gezien, toen je een paar weken oud was. Je kwam met je papa op BBQ bij ons en ik mocht je meteen vasthouden ... Dat vond ik super leuk :-)
    Ik ontdek vandaag pas dat je ziek bent, en ben vol bewondering voor u !!! Je lijkt me een ongelooflijk dapper meisje. Ik zal vanaf nu alle dagen naar deze blog komen om te horen hoe het met u gaat, en hier thuis denken we allemaal hard aan u.
    De groetjes aan je lieve ouders, toffe broers, en chemo-Kasper,
    Yannick, met Marc, Gilles, Auriane, Armelle, Soline, Estelle en Guillaume.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he sam
    ik vond het leuk voor je dat je tuis was en ik hoop dat je veel mooie brieven hebt gekregen en een beetje beter voelt en woensdag had ik je in de auto zien zitten. heb je me ook gezien ? veel beterschap van Hanne xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen