woensdag 27 november 2013

Dag 35

Hey Samba,

Wat heb je dat weer SUPERflink gedaan vandaag! Ook al hadden de dokters ons weer goed liggen... Papa en Mama hebben gisteren iedereen in het ziekenhuis gebeld om te proberen de juiste afspraken te maken, en de boodschap was dat we om 6h moesten opstaan om ons om 7h aan te melden zodat je als eerste geopereerd kon worden. Maar toch heb je moeten wachten tot 11h alvorens aan de beurt te komen ... Nu ja, na je operatie vonden we in je bed alvast een spuitje met 4 kiezen in, en van de ruggenmergpunctie heb je al helemaal niets gemerkt. De tussenstand van Chemo-Kasper zullen we de komende dagen dan ook wel vernemen. En toen je éénmaal goed wakker was en een yoghurtje gegeten had mocht je gezellig mee terug naar huis. Je hebt er met Mama nog een leuke dag van gemaakt, en morgen staat absoluut hetzelfde op het programma. 

Dikke kus,


3 opmerkingen:

  1. Lieve Sam, als ik het tekstje hierboven lees dan denk ik weer dat jij echt wel een geweldig superflink meisjes bent. Jij moet het toch maar allemaal doorstaan hé. Elke dag lees ik het berichtje dat je mama en je papa op jouw webblog plaatsen want zo kan ik heel goed volgen hoe het met je gaat. Weet dat ik heel veel aan je denk Sam. In het ziekenhuis op de afdeling waar je Chemo-Kasper hebt leren kennen ken ik ook een verpleger, zijn naam is Raf Dekelver ( https://www.facebook.com/raf.dekelver ), als je hem ziet dan mag je hem de groeten doen van mij ( mijn tante ( haar naam is : Maria Van Kriekingen ) heeft voor dat ze met pensioen ging ook nog met Raf gewerkt op de afdeling waar jij Chemo-Kasper hebt leren kennen en zo ken ik Raf ). Dag superflink, geweldig sterk mevrouwtje, groeten van juf Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt geduimd voor goede resultaten voor Sam & Chemo-Kasper vs "the bad cells"! Superleuk om te volgen dat je het goed doet, volhouden meid! We volgen hier alles op de voet en super dat je weer naar huis mag. Geniet maar extra van je eigen kamer en je eigen bedje.

    Groetjes uit Hasselt; Alain, An, Robbe en Arthur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai Sam, jij bent echt wel een super dapper meisje! Wat is het fijn om de foto's te zien van op het verjaardagsfeestje van je lieve broertje. We blijven alle dagen duimen en de dappere verhalen lezen. Dikke knuffel,
    Lieve, Yves en Oona

    BeantwoordenVerwijderen